شکلات صبحانه کرمونا وارد بازار شد

سعید یزدانی مدیر مارکتینک شرکت شیبا در یک نشست خبری از رونمایی محصول جدید این شرکت با نام شکلات صبحانه "کرمونا"خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مناطق آسیا، وی در این خصوص اظهار داشت:شرکت شیبا در سال 1346توسط مرحوم محسن عالیزاده در حوزه  صنعت شیرینی  وشکلات تاسیس شد ودر 7 گروه محصولی و 135 نوع محصول با بسته بندی مختص به خود فعالیت کرد.

یزدانی در ادامه گفت:برند شیبا توانسته است 75 درصد بازار داخلی را دراختیار گرفته و به 23 کشور جهان محصول صادر کند.

 

وی با بیان این که کیفی ترین محصول غذایی ایرانی  با احیا یک برند قدیمی  به بازار ایران وارد می شود  تصریح کرد:این در حالی است که تولید کنندگان این محصول  تلاش می کنند به رغم نوسانات نرخ ارز و بی ثباتی در قیمت مواد اولیه کیفیت و قیمت آن را ثابت نگه دارند.

مدیر مارکتینک شرکت شیبا همچنین  اظهار کرد: شاید برخی  از محصولات تولیدی به دلیل بی ثباتی قیمت مواد اولیه و هزینه های جاری افت کیفیت پیدا کنند اما قرار ما در مجموعه شیبا بر این است که محصول جدید خود یعنی شکلات صبحانه "کرمونا" را با بالاترین کیفیت ممکن در بازار ایران توزیع کنیم.

یزدانی در خصوص به بازار آمدن  این محصول تازه گفت: پس از آنکه واحد تحقیق و پژوهش شرکت شیبا ، یافته های خود از ذائقه هموطنان را جمع آوری کرد تلاش شد تا برندشکلات صبحانه ایرانی  "کرمونا" را که در سال 1346 به بازار ایران آمده ولی پس از سال ها تولید آن متوقف شد را مجددا  احیا کند.

مدیر بازاریابی این شرکت تولیدی ادامه داد:شکلات صبحانه کرمونا نحستین کرم فندقی شکلاتی ایرانی است که به لحاظ طعم و مزه و کیفیت با نمونه های خارجی رایج در بازار،رقابت سختی  را آغاز خواهد کرد .

وی با تاکید بر این که این محصول تولیدی با نگاهی به ذائقه ایرانی به خط تولید رسیده است گفت: نمونه خارجی این شکلات با قیمتی بالا و به شکل قاچاق در ایران توزیع می شود و این در حالی است که کرمونا با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت در بازار ایران ظاهر شده است.

یزدانی اضافه کرد: شکلات صبحانه ای مانند نوتلا با 13 درصد فندق محصول خود را به بازارهای جهانی عرضه کرده است اما در ایران محصولات مشابه حداکثر تا 5 درصد از پایه فندق ، تولید و به بازار عرضه شده است.

مدیر مارکتینگ شرکت شیبا  همچنین تاکید کرد:شکلات صبحانه کرمونا به دلیل تحقیقات وسیعی که در حوزه تولید آن صورت گرفته است  ذائقه های مشکل پسند را راضی خواهد کرد.

وی ادامه داد: این شکلات صبحانه  را برای افرادی تولید کرده ایم که دنبال محصولات با کیفیت هستند  و بر این اساس رقابت این محصول با نمونه های مشابه بزودی آغاز خواهد شد.

یزدانی با بیان این که کرمونا اسیدهای چرب و ترانس ندارد گفت: در حالی که برند نوتلا در ایران تا 110 هزار تومان قیمت پیدا کرده است ما این شکلات را به قیمت 54 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می دهیم.     

کد خبر 1991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =